Головним інструментом кампанії є інтернет-портал соціальних банків «З рук в руки». На цьому порталі будуть представлені банки соціально-важливих ресурсів, зокрема: банк одягу, банк ліків, банк фурнітури, книг, іграшок та ін. Завдяки кожному із перерахованих банків стане можливим перерозподілити надлишки ресурсів і надати їх для вразливих груп населення Вінницької та Львівської областей.
Функціонал інтернет-порталу дозволить висвітлювати список ресурсів, які є на даний час у надлишку у кожному з банків. Клієнти, які потребують адресної допомоги, зможуть оформити запит до соціального банку через відповідну громадську організацію, партнера проекту у регіоні. Кожний запит буде зареєстрований на порталі та оброблений шляхом пошуку або використання наявних ресурсів у банку. За необхідності, соціальний банк звертається з переліком необхідних ресурсів до жертводавця, який є партнером банку згідно проекту. Запитувані ресурси доставляються клієнту за допомогою організацій-партнерів, які забезпечують транспортну логістику проекту.
Окрім порталу, проект передбачає створення сервісної телефонної лінії для супроводу транзакцій соціальних обмінів та підтримки організацій-партнерів на кожному з етапів роботи з клієнтом.
Даний формат сприятиме розвитку громадських організацій та установ, як надавачів системної допомоги вразливим групам населення. Також проект сприятиме формуванню соціальної відповідальності та культури управління ресурсами в межах родин, установ та підприємств.
У рамках проекту буде сформовано Ресурсний Центр для Соціальних Банків (РЦСБ) (обслуговуючий хаб) для супроводу та обробки ресурсів, що будуть підлягати обміну та передачі. Параметрами такого хабу буде приміщення для прийому та видачі допомоги. Також серед функцій ресурсного центру будуть зберігання, первинна обробка первина обробка та ремонт ресурсів.
Ресурси будуть збиратись у заздалегідь визначених стаціонарних точках та за допомогою виїзних пунктів. У стаціонарних точках буде розміщено 15 приймальних контейнерів. Виїзний пункт буде складатись з мікроавтобуса та вагів. Кожна з точок збору ресурсів буде забрендована рекламою проекту задля додаткової інформативності про її цілі та мету.
Для формування для залучення фінансових ресурсів, що необхідні для адміністрування програми, буде організовано кампанію по збору ресурсів в торгових мережах та мережах аптек шляхом розміщення спотів (скриньок) у вигляді прозорих сердець чи рук.
Будуть заключенні партнерські угоди з громадськими організаціями та ініціативами Вінничини та Львівщини з метою обслуговування клієнтів завдяки порталу соціальних банків. Так само будуть підписані угоди з установами соціального захисту, територіальними центрами, центрами соціальних служб для молоді.
Також проектом передбачено підписання угод із середніми спеціальними навчальними закладами для залучення молоді для обслуговування соціальних банків на волонтерських засадах. Зокрема, це будуть навчальні заклади наступних профілів:
- швейних технологій - для ремонту одягу;
- харчових технологій - фасування та передачі продуктів харчування;
- медичного профілю - банку ліків;
- слюсарних та столярних професій - обслуговування меблів;
- інші - за вимогою кампаній;
PR-стратегія проекту полягає у SEO підтримці інтернет-порталу та використання візуальної реклами. Зокрема, реклами у міському транспорті, зовнішньої реклами (бігборди, сітілайти, розтяжки) біля автомобільних доріг, розміщення реклами у житлових будинках, інформування населення шляхом повідомлень у поштових скриньках та ін. Для поширення ідей проекту буде проведена широка інформаційна кампанія із популяризації сервісу в локальних медіа.
Задля інформування населення про ідеї соціального банкінгу будуть застосовані наступні інструменти:
- кампанія обміну ресурсів за тематичним та галузевим принципом (до певних днів, тем, свят, за запитом цільової групи). Наприклад, «Різдвяна коробка», «День матері», «День неповносправних» та ін.
- проведення презентацій серед підприємств-дистриб’юторів продуктів харчування та ліків, одягу та ін. з приводу обміну ресурсами.
- проведення презентацій волонтерами на підприємствах та установах
- презентації та семінари по оптимальному використанню різного виду ресурсів, оптимального процесу обслуговування будинків, квартир, меблів, продовольчих чи інших запасів.
- організація на базі Ресурсного центру Волонтерської варти добровольців для розповсюдження інформації про Ресурсний центр та окремі програми
Важливим компонентом професіоналізації та активізації проекту є проведення інтегрованого тренінгового курсу для виконавців проекту та представників партнерських ГО «Основи соціальної допомоги різним соціальним групам. Організація матеріальної допомоги».