Smartmall

Ярослав Денисенко

Бюджет
Budget

5000 €

В українських торгівельних центрах часто буває брудна підлога, немає туалетного паперу/мила/паперових рушників, відсутня гаряча вода, чи просто персонал нечемний і грубий. Загальна проблема - неекологічність торгівельних центрів України, відсутність сталого підходу в їхній діяльності.

SMARTMALL - це соціальний проект, створений на еко-форумі “Climate Change Camp II” і підтриманий Фондом Віктора Пінчука та Фундацією Coca-Cola (“The Coca-Cola Foundation”). Наша мета - зробити українські торгівельні центри комфортнішими для відвідувачів та більш дружніми до природи.  Для цього ми плануємо створити мобільний додаток на базі платформ Android i iOS, за допомогою якого можна буде оцінювати за кількома критеріями екологічність українських торгівельних центрів. Наш рейтинг має звернути увагу власників ТЦ на питання екології.